17 Dagar

Va länge sen det va jag slängde in en update.
Men har varken tid eller ork att blogga, det är såå mycket runtomkring!

Har haft en skit trevlig helg iaf, har varit barnledig.
I fredags hängde jag hemma hos Henke, Jossan kom dit också.
Vi håller mest på med en massa tok och har såå himla roligt =)
Igår hade jag partajj hemma, hade jätte trevligt med en massa trevliga folk!
Efter alla hade gått satt jag o Henke o spela tv spel fram till morgon kvisten :p

Idag har jag verkligen sovit ut, så himla skönt!
Vaknade av att Henke knackade på dörren vid 19 tiden!
Johan hade tok ringt Henke och varit så orolig över att det hade hänt mig nåt eftersom jag inte svarade i tlf,
men jag låg bara o sussade :p

Nu är det förövrigt 17 dagar kvar tills Älskling kommer heeeem! :D




Nu blir det en promenad i helvetes snön med Milton,
sen ska jag nog lägga mig! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint kort:)

2011-11-30 @ 13:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0