Amish

Idag på skolan skrev jag en fördjupningsuppgift i svenskan om Amish folket.
Satt t.om kvar efter lektionen va slut och skrev färdigt, kändes bäst att göra det ist för att bara göra det halvklart och sen skjuta upp på att göra klart den. Den blev på typ fem datorskrivna A4 sidor.
Så förhoppningsvis blir det bra =)
Ska lämna in den nästa vecka, plus att jag ska ha en muntlig redovisning.
Jag hatar muntliga redovisningar, jag hatar att ha alla blickar på mig,
jag blir så nervös så antingen stakar jag mig fram eller så babblar jag okontrollerat.

Idag har jag varit på riktigt pissigt humör, jag känner bara att jag hatar allt o alla.
Jag vill be alla dra åt helvete och jag stör mig på varenda människa på denna jord!
Och jag har så ont i ryggen så jag svimmar snart, tur att Älskling är hemma om några dagar, då jävlar ska han få massera mig! Jag skulle verkligen behöva gå å få riktig massage men jag klarar verkligen inte av att nån ska ta på mig. Det är skit jobbigt, speciellt när jag så väl behöver det. 
Har så problem med min rygg!
Ofta får jag en sån extrem huvudvärk för smärtan från ryggen, axlar och nacke strålar upp i huvudet,
och nacken kan jag knappt röra utan att skrika rakt ut. 
Jag är stenhård i både nacke och axlar.
Får ta och smörja in mig med mitt livsuppehållande medel, Voltaren gel.

Dessutom har jag en sån fetma ångest, åt nyss två mackor och en skål flingor. 
Så här sent! Det är fruktansvärt! 

Nu ska jag krypa ner i en renbäddad säng och slå på ett avsnitt av prison break, 
eller först ska jag hänga tvätt! Fan jag kommer vara död imorgonbitti.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0