Fetto Fredag

Det känns som att klockan skulle vara 19-20,
jag hatar vintern när det är så mörkt hela tiden!
Men jag är så otroligt GLAD över att det inte har kommit snö än!
Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag hatar snö, kyla och vinter!
Varje vinter förbannar jag mamma o pappa över att dom satt mig till världen här i kylan!
Varje morgon jag kliver upp och ser att det inte har kommit snö,
blir jag så lycklig och gör en happydance.
Eller nä det gör jag inte, jag är skit sur på morgon och hatar världen endå..

Nu har jag städat här hemma och gjort helg fint, eller ja det låter ju bra,
städar endå i stort sett varje dag! Jag kan verkligen INTE ha det stökigt eller rörigt hemma,
jag mår så dåligt då och det blir bara kaos i huvudet, får inte struktur på nåt!
Jag fattar inte hur folk kan ha det rörigt och stökigt hemma!

Jag och Skruttan va på Willys förut och handlade massa gotta,
köpte en varsin påse med lösgodis, glass, dricka, bullar osv osv..
Så ikväll ska vi ha Fredagsmys! ♥ 
Eller Fetto Fredag skulle jag vilja kalla det! Hua!
Jag är så fet!
Även att Henke jäveln har tagit mitt batteri till vågen, och jag har inte en aning om vart man får tag på ett sånt batteri. Det är stort, runt och platt! Tips?

Idag är det även ynka 26 dagar tills Älskling kommer hem! ♥ 
Som jag längtar, det går inte att beskriva med ord!
Herregud, jag har en sån lycka i kroppen!
Tänk 26 dagar bara, han har varit borta över ett halv år.
Det kommer ju kännas skit skumt att få hem han :p


Nu ska Bebis Milton få mat sen ut på promenad! =)

Kommentarer
Postat av: Mari

han har tagit det för en anledning som jag nu kommer att sabba. för risken finns är att du kommer bli "sämre" om du börja väga dig igen. man ska inte stirra sig blind på siffror, oavsett om man ska gå ner eller upp. för muskler väger betydligt mer än fett.

sak samma. tips är att skriva upp vad det är för betteri, bruka stå runt batteriluckan alternativt där man placera batteriet. om det inte finns så mät sida till sida. ta med namn eller mått till en affär. typ clas ohlsson, som nog har typ alla batterin. och fråga där, eller leta själv.

men som sagt. det kommer inte göra dig "lyckligare" med batterier till vågen. men ingen som kan stoppa dig att skaffa nya. bara möjligtvis göra det svårare :P

2011-11-18 @ 18:46:26
URL: http://mixan.blogg.se/
Postat av: Sissan

Hej!!

Tyckte det var kul att hamna här. Kallar mig sissan. Dock har vi inte samma stavning. Sedan har jag en dotter som heter thindra, med th.

Tyckte det va lite kul så ja skrev en rad

2011-12-15 @ 18:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0