Bilfan

Johan har alltid haft sån otur med bilen sin,
och jag har skrattat åt han så många gånger!
Karma is a bitch!
Nu har jag problem med BÅDA bilarna hela jävla tiden och jag blir vansinnig!

I lördags fick jag punka på Johans bil, bra jobbat av mig! 3'e punkat på mindre än ett år.
Dessutom är det en grej på bilen som har lossnat, den där kanten som går under bildörrara. Så det hänger med nöd o näppe i tejp, som för det mesta lossnar endå.

Jag ska till verkstan i morgon med bilen så det blir fixat,
ska även hämta hem min bil, som inte är fixad.
Han hittar verkligen inte felet och jag vill inte slänga ut mer pengar på idiotbilen!
Så jag ska sälja skithögen!

Jag funderar helt på att aldrig ens nudda en bil igen ....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa att lämna in bilen på ett annat ställe.

vart lämnar du in den?

2011-10-19 @ 15:02:22
Postat av: Cicci

Jag lämnar in den hos Granats bilservice

2011-10-20 @ 16:21:24
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0