Natt

Nu har jag precis varit ute med Milton, så han fick bajsa!
Jag är så trött så ögona går i kors.
Han gnällde o hade sig, så det va bara att kliva upp o gå ut.

Första natten med bebisen gick långt över förväntan bra!
Trodde att jag skulle få vara vaken hela natten och att han skulle gnälla o yla för att han saknar sina syskon.
Dom va ju trots allt 7 valpar!
Men inget sånt!
Vid 2 tiden började han gnälla jätte mycket, så det va bara att gå ut med han och han bajsade, samma sak vid 4 tiden! Han är så himla duktig som säger till när han behöver bajsa.
Lite kiss stänk blir det inne, men det är inte mycket och oftast på samma ställe.
Jag har en intelligent liten voffsing :D

Såå vi får se hur denna natt slutar =)
Nej, nu ska jag ta o lägga mig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0