VG

Jag är klar med kursen Socialpsykiatri, och idag fick jag betyget på kursen!
Jag fick VG! Hyffsat stolt jag är! Yeeey :D

Hade även en massa matte idag, och oh så roligt det är =)
När jag o Melinda sätter igång och gnuggar våra geni knölar är vi så jävla bäst :D
Även att läraren gav oss en utmaning, vi skulle räkna ut 7e ledsroten.
Och han blev såå imponerad och stolt över oss för att vi räknade ut det lätt som en plätt.
Det där lär man sig tydligen i Matte C och vi läser A, och han sa det att det va inte många som kan räkna ut det där. Men är man bäst så är man =)

Imorgonbitti kl 5 sätter jag mig i bilen och åker norrut!
Ska hämta hem Älskling på permis!
Herregud vad ovanligt och konstigt att ha han hemma!
Men jag längtar som en dåre! Är hellt pirrig i hela kroppen! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS DÅ.........

2011-10-22 @ 02:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0