Datorjävel!

 
Herregud vad min datorjävel är slut!
Har ju funderat ett tag på om det är så att det bara är segt inne på bloggen när man ska uppdatera, för att dom håller på å byter server osv. Förövrigt går det fortfarande inte att mobilblogga, irriternade!
Men iaf, förra fredagen va jag hos Henke, loggade in på bloggen då o slängde in låten i tidigare inlägg.
Och inte fan gick det nå segt där eller! Så nu blir det en ny dator inom en snar framtid.
Har hittat en som jag vill ha, och eftersom jag har världens bästa Älskling så ska jag få den av han :)
 

Här är pärlan som jag har hittat :)
 
 
Förra fredagen åkte ju Tindra till Mallorca!
Så eftersom det egentligen va en barnhelg och Molly också va här, så tänkte jag att Johan och Molly skulle få lite kvalitets tid med varandra. Så jag o Henkeponke hade en BFF- dejt!
Va ju så himla länge sen, med tanke på att i 7 månader hängde vi med varandra heela tiden!
Så vi hängde som "Back in the days", vi drack, spelade tv-spel och surrade en oändligt massa strunt, eller ja det är väl mest jag som pratar, haha. Det va iaf jätte trevligt :)
 
Imorgon åker jag o Älskling på kryssning!
Ska bli så roligt o mysigt, bara ha varandra och inget att tänka på :)
Ser verkligen fram emot det! 
 
Ända sen i Måndags har jag försökt plugga, eller ja jag har ju gjort en del mellan varven.
Men jag har mycket kvar på en hyffsat stor uppgift som ska vara klar till på Onsdag.
Men eftersom jag är en Flashback nörd och hänger med i en massa trådar, och dessutom är jag sjukt intresserad av olika brott o grejer. Har faktiskt till och från funderat i flera år på att bli nån sån där som utreder brott, eller advokat, åklagare, förhörsledare osv. Har ju varit inne på ett tag att läsa till kriminolog.
 
Men iaf, i måndags släppte dom delar av FUPen (På Flashback) om Klissebergsmordet på S.C.
Och den är på drygt 2 000 sidor, det fattas dock 3 000 sidor men det som är relevant är med. Hela Sundsvall va ju inne på förhör, skulle faktiskt bli tråkigt att läsa precis alla om dom som inte vet nåt eller känner nån.
 
Så jag har lite svårt att sitta vid datorn utan att klicka upp FUPen för att läsa "lite".
Lite blir några timmar, några timmar blir till dagar. Och det som gör det ännu mer intressant det är att jag känner två av dom misstänka (Hyffsat iaf, Johan känner dom mycket mer), plus en som är ganska invovlerad i dessa två, eller hur man ska säga. (Dock inte misstänkt)
Sen känner jag flera av de som det finns förhör med, och de jag inte känner vet jag vilka det är.
Dock inte alla givetvist.. Men en del av dom.
Sundsvall är ju inte särskilt stort, så att säga.
 
 
Nä nu får jag nervfel av att sitta här, allt hänger sig och det går så jävla segt!
Får se när jag får nya Pärlan, och dessutom hoppas jag på att dom får igång mobilbloggningen snart!
 
Nu ska jag försöka plugga lite, sen ut på en PW.
Jag mår så jävla bra efter jag började gå ut o gå och slutade svulla :D
Men jag har inte vågat börja väga mig än, men kanske på söndag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0