Min kille är VD

Oj vad denna vecka har gått fort!
 
I söndags åkte Johan till Sthlm igen, hans semester va slut :(
Som jag hatar att han jobbar där nere, jag kan inte hjälpa att tankarna går tillbaka till förra sommaren.
Men när tankarna kommer så tar jag upp telefon och ringer han och då inser jag att JAG kan ringa han när JAG vill, jag behöver inte gå och vänta på hans samtal vid 18 tiden. Och då kommer lättnaden.
 
Men det är endå så jävla jobbigt när han åker.
Dock vill jag inte belasta han med hur jag känner, han måste ju jobba.
Och särskilt eftersom han har eget företag nu och måste komma igång och få in pengar.
Men till nästa sommar ska han ev börja räkna på jobb här :)
Johan har inte velat att jag ska skriva ut att han har ett eget företag innan allt va stabilt o så,
och nu är det det :)
 
Såå, min kille är VD.
Sug på den meningen ;)
 
I måndags skulle jag ner på stan och göra ett ärende på banken åt Älskling, skulle på apoteket och hämta ut mer medicin och dessutom köpa hårfärg.
Det vart 4 timmar på stan och jag RÅKADE även få med mig hem 7 linnen, 2 t-shirtar, ett par shorts, ett par mysbyxor, en tröja, 3 par trosor, 2 väckarklockor, en väggklocka och ett Bronzing puder + lite extra smått o gått från apoteket o Ica.
När jag skulle hem förbannade jag mig över att jag inte hade tagit bilen, det va svintungt och det började ösregna. Dock gick regnet över direkt, men endå :p
 
Igår kom mitt lillhjärta hem ifrån pappa sin, tror hon har saknat mig lika mycket som jag har saknat henne!
Det vart en massa mys, pussar och kramar heeeela dagen :)
Idag går min lilla stortjej sista dagen på dagis, så vi köpte glass igår som hon skulle ta med och bjuda på idag. Nästa vecka börjar hon på fritids, sen förskoleklass.
Herregud vad min lilla bebis börjar bli stor! Vart tar åren vägen egentligen?
Nästa torsdag fyller hon 6 år. Jag kan inte fatta det!
6 år! Herregud!
 
Ikväll kommer stora Älsklingen hem :)
Vi har en fullspäckad helg med båda Flickorna :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0