Tillbaka till verkligheten ...

Imorgon är det tillbaka till verkligheten, då börjar skolan igen.
Har lite blandade känslor, men ska bli skönt endå.
Jobbade ju i Juni och tog sommarlov Juli/Augusti, jag behövde verklige vara ledig ett tag med tanke på att det sista 1½ året har varit otroligt hektiskt med allt. Har haft fullt upp hela tiden, och speciellt då Johan va där han va i 7 månader. Så nu har jag fått en underbar välförtjänt ledighet, så nu är jag full av ny energi :)
 
I Söndags fick jag verkligen nog, jag mår så extremt fruktansvärt dåligt över vikten så jag kan inte beskriva det med ord. Jag äcklas så fruktansvärt mycket över alla kilon jag har gått upp, det är ju över 10 kg.
Men iofs så är ju det från när jag va som sjukast och blev inlagd på psyk, då vägde jag typ 46kg.
Men jag vill gå ner till 55 kilo igen.
Men för att komma tillbaka till söndag, jag kände verkligen då att jag MÅSTE göra nåt jag kan inte bara sitta och klaga o må dåligt och skjuta fram på saker och ting.
 
Så jag tog på mig mina gå-kläder, stoppade in iPoden i öronen och begav mig ut på en PowerWalk på en timme, när jag kom hem blev det 50 situps, hade in fötterna under sängen så jag kom hela vägen upp.
Igår gjorde jag likadant och idag med, och jag känner mig sjukt peppad!
Jag har en djävulsk träningsvärk i magen kan jag säga :p Fläsket är inte vant!
 
Nu jäklar ska kilona rasa igen! :D
Ska försöka sluta med all choklad och fettosaker också, hittills har det gått bra!
På söndag åker vågen fram igen! Då blir det vägning varje morgon, som back in the days :)
 
Jag känner mig såååå peppad!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jannice

Visst är det härligt att vara inne i en träningsvåg? ;)

Svar: Jaa, verkligen! :D
Cissan

2012-08-21 @ 23:59:47
URL: http://nicki.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0