Ångest!

Jag kan inte sova, jag har en sån fruktansvärd ångest så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Jag vill skrika och klösa mig ur äckel fetto kroppen!
Jag vill inte leva!

Eftersom Henke tog mitt batteri till vågen och jag har inte köpt ett nytt, så har jag inte haft nån som hellst koll på vikten! Men så va jag, Skruttan o Älskling hos Pappa o Monica idag o åt å så.. Så gick jag på toa, och där såg jag min största fiende. En våg!
Jag ställde mig på vågen! Det skulle jag inte ha gjort!
Fy fan vad fet jag är! Fy fan vad jag vill dö!
Ångesten river sönder mig, den äter upp mig inifrån!

59 jävla äckligt feta kilon stannade vågen på!
Det är inte konstigt att jag inte kan ha nå kläder!
Jag är en matmissbrukare! Jag äter alldeles för mycket! Nu får det fan vara nog!

Imorgon åker jag och köper ett batteri till vågjäveln, sen jävlar ska jag väga mig vareviga jävla dag! Jag kan inte vara så här jävla fet! Fy fan vad jag mår dåligt!
Nu är det slut svullat! Helt och hållet!
Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag äcklas över mig själv!

Över 10 jävla kilon har jag gått upp på ett år!
Nu börjar min kamp mot fetman, på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0