I'm Alive!

 
I'm Alive!!
Yeeeey! :D Haha..
 
Fy fan, jag har legat helt totalt utslagen!
Men nu börjar Lunginflammationen ge med sig, så jävla skönt!
Jag kan numera resa mig från soffan utan att flåsa o svettas som att jag har sprungit ett maraton!
Dock klarar jag inte så mycket mer, men endå. Jag börjar t.om att flåsa o hosta när jag pratar för det är så jobbigt. 
Det här är det värsta jag har varit med om!
Fy fan vad jag ska sova när jag blir frisk, kan inte sova för jag hostar så mycket, svettas, flåsar, det värker osv osv osv...  
 
Dessutom har jag varken känt smak eller lukt på en vecka,
känner absolut inget, inte ens ett litet litet uns av nåt!
Och jag som är sjukligt beroende av choklad,
fattar ni min extrema frustration och abstinens!?
Det är fruktansvärt!
När jag får tillbaka smaken ska jag köpa hem 1kg choklad och svulla!
 
Nä, nu överdrev jag!
Fan vilken ångest jag skulle få :p haha..
Men jag ska köpa en stor Marabou med jordgubb!
Mmm.. Det vattnas i munnen! :p
 
Jag måste säga att jag verkligen supertrivs i nya lägenheten!
Och när allt är klart kommer det bli så jävla otroligt fint! :D
 
När jag orkar ska jag knäppa lite bilder o lägga ut :)

Kommentarer
Postat av: Jannice

Hoppas du blir frisk snart!

Svar: Tack, ja jag hoppas det jag med :)
Cissan

2012-07-15 @ 20:54:37
URL: http://minbebis.com/blogg/bebisdags
Postat av: ulf

Har du sprungit marathon?

Svar: Det kanske jag har.. Jag kanske va lika duktig som mamma :p hahah
Cissan

2012-07-15 @ 21:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0