Full rulle!

Det är full rulle från morgon till kväll här!
Det packas och rensas och grejas!
Och nu i helgen har vi båda Flickorna, igår grillade vi och myste på.
Idag har vi en mysdag, det är ju ett sånt pissväder!
Ska iväg på Pizzan och äta sen :)

I onsdags fick jag Sommarlov,
och jag klarade alla kurser, bäst som jag är :D
I Data och Social Omsorg fick jag VG! Wiiiiiieeehooo!!
Tänkte att jag skulle ta det lugnt och vara ledig ett tag,
men jag ska jobba tre dagar nästa vecka iaf. :)
Jag klättrar ju på väggarna annars, även fast det är hur mycket som hellst som ska fixas med flytten!

Idag va vi även och bokade denna
Sköning på MIO, som jag längtaaaar!
Vi ska hämta den när vi flyttar!
Dock så är den tusen gånger snyggare i verkligheten än på bild!
Och sååå stor och härlig! :D

Pratade även med nya Hyresvärden idag,
och vi får tillgång till den nya lägenheten nu den 21a Juni!
Spännande!!! :D

Men jag känner mig så otroligt stressad så jag kan dö!

Va även meningen att jag skulle på 86'ornas Reunion ikväll!
Men jag har varken tid eller lust!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0