Update.

Slänger in en liten update såhär innan jag ska lägga mig :)

Jag är så sjukt trött både fysiskt och psykiskt, det är så mycket med ALLT så jag tror jag dör snart!
Är så fruktansvärt stressad över flytten så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart, har hur mycket som hellst kvar att packa, det tar ju aldrig slut! Jag blir galen!

Vi har kommit en bit i lägenheten iaf, så det är skönt!
Har börjat flytta lådor o så dit, på torsdag när Älskling kommer hem ska vi flytta alla möbler, eller inte jag, jag jobbar :) Ska även hämta soffan på Mio! Lääääängtar som en dåre!

I veckan har jag häcken proppfull!
Jobbar hela veckan plus att jag ska packa och fixa lite i nya lägenheten.
Helgen kommer jag spendera i denna lägenhet, ska städa den, så får se hur lång tid det tar
jag ska få låna med mig flyttstädsgrejerna från jobbet! :)

Hade egentligen sjukt mycket saker att göra när jag kom hem ifrån jobbet idag,
men jag fastnade i telefon med Melinda i 4 timmar :) Vi får verkligen aldrig slut på ord!

Egentligen hade jag tänkt att komma i säng tidigt idag, men så blev det ju inte!
Har framkallat lite bilder, eller lite o lite, det blev 425 bilder :)
Men jag har sjuuuuukt mycket mer bilder på datorn som ska framkallas, dock ska inte alla i varenda album framkallas men en del iaf och nu har jag börjat någonstans!

Imorgon innan jobbet ska jag till VC, har haft jätte problem med min högra handled, tumme och arm sen långt innan jul nångång.. Så jag kände att det va dags att uppsöka läkare nu :p

Nä, nu kanske jag ska ta och hoppa i sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0