Va ju till läkaren imorse. Jag fick en kor...

imag0403 (MMS)

Va ju till läkaren imorse. Jag fick en kortison/bedövningsspruta, tydligen har jag fått en kraftig inflammation i senan som går ifrån tummen till armbågen. Inte konstigt att jag har haft så jävla ont och har knappt kunnat röra tummen o handleden. Han tjatade på mig om att han verkligen ville sjukskriva mig, för att jag får absolut INTE belasta armen. Men jag sa att jag inte hade tid med sånt trams, har sjukt mycket på jobbet denna vecka plus att jag håller på att packa, flytta, målar i nya lägenheten och dessutom ska jag städa ur min lägenhet. Så jag fick en massa starka smärtstillande tabletter utskriven :) Så jag skulle höra av mig om det inte blir bättre, kan tydligen ta väldigt lång tid innan det blir bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0