Förbannad!

Jag är så jävla förbannad, ledsen och besviken!
Jag o Johan gjorde ju som sagt en intresseanmälan på Mitthem på en 4'a, och vi va dom första.
Och eftersom Mitthem har tydligt gjort klart att dom måste gå efter turordningen, så tänkte jag att det va ju klappat och klart då, iaf att vi skulle få komma på visning.
Hela tiden har vi varit först, tills förut.
Då låg vi helt plötsligt på plats 40-60. Jag troddde inte mina ögon!

Johan pratade med dom på Mitthem, och då är det tydligen så att bor man redan hos Mitthem så har man förtur, dessutom om man är inflyttad till stan pga jobb, då får man också förtut!
Det är det mest jävla idiotiska jag har hört, hur fan ska man få en chans att få en lägenhet då?
Det är så jävla sinnessjukt! Johan gjorde det klart och tydligt för dom vilken jävla skit policy det är!

Vi är verkligen i behov av en större lägenhet!
Det är så jävla synd att 3'an vi va och kollade på hade ett minimaliskt kök, med noll plats för matbord!
Det är ju inte direkt så att det finns en sjö av lediga 3'or och 4'or!
Allt känns så jävla hopplöst!

Jag som va såå himla glad och verkligen såg fram emot att iaf få komma på en visning.
Allt kändes så bra med lägenheten, läget, huset, planlösningen o så.
Jag va verkligen skit glad och pratade heela tiden om lägenheten.
Så blir det såhär, snacka om att få benen undan sparkade.
Jag blev så fruktansvärt nere!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0