Helgen

Nu blir det en update, jag måste komma igång o blogga igen :)

Helgen har varit lugn med fullt av plugg.
Fick även låna pappas bil hela helgen, så otroligt snällt!
Va så himla skönt!
Jag har ju som sagt sålt Pärlan och Johans bil är det körförbud på, vi måste byta styrleden och nån till grej. Men sen ska vi sälja iväg det också, och köpa oss en ny =)

Iaf, i Fredags va jag, Skruttan o pappa hemma hos farmor, åt lunch o så och jag städade åt farmor.
Så det va ju trevligt. Jag tycker ju om att städa, och farmor blir så glad över hjälpen =)
Jag åkte o handlade lite på Willys o så och Tindra stannade hos morfar, när jag hämtade henne ville hon så gärna sova kvar där. Så jag och hunden blev själv, Älskling va på vift.

Lördag pluggade jag nästan hela dagen, sen for vi ut på Ön på eftermiddage och tittade på Melodifestivalen och åt varma mackor! Det va såå himla trevligt, det va jag, Skruttan, Mamma, Ulf, Carolina, Savannah, Tobias, Emil och Igge o Britta. Tror inte jag har glömt nån. Fullt hus med andra ord och så himla trevligt!
Gud så många bra låtar det va i melodifestivalen, och rätt låt vann =)

Efter vi hade varit på Ön åkte vi till Landet där jag, Skruttan och Milton spenderade natten.
Så himla skönt att komma hemifrån lite. Älskling va även då på vift, så jag hade ingen lust att åka hem o sitta själv efter Skruttan somnat.

Och igår va vi som sagt på Drakborgen.

Har faktiskt haft en otroligt trevlig helg måste jag säga :)

Nu sitter jag med hemtentan, har pluggat sen i morse.
Börjar inte föräns kl 15 idag, så det är ju bra.
Men jag kommer inte hinna bli klar tills imorgon, jävla skit att jag låg däckad i flunsan förra veckan, hade verkligen inte tid med det. Men men.. Ska prata med min mentor idag och säga det, så kanske jag får nån dag extra på mig :)

Nu är rasten slut.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0