Update.

Oj, vad dåligt med update det är här!

Men iaf, i Torsdags va jag o Johan o kollade på en lägenhet, och jag verkligen älskade den! Det va en 4a men mer som en 3a, och vi behöver inte så mycket större just nu för tjejerna kan ju dela rum. Men som jag tyckte om den! Så nu är det bara att hålla alla tummar och tår tills de blir blå =)

I fredags gjorde jag o Melinda Birsta, och ingen kan shoppa som oss :p haha..
Men tiden gick ju sä jävla fort! Men det är ju så, tiden går fort när man har roligt!
Fick med mig nya underkläder, tröjor, byxor, linne, en kofta och ett par shorts plus lite annat smått o gott! Johan fick sig tre par nya tröjor också =) Hör och häpna, det vart INGA nya skor! haha.. Hittade dock ett par jag vart skit sugen på att köpa, så jag funderar på om jag ska ta och införskaffa mig dom idag.

Sen på fredagen vart det fredagsmys för hela slanten, Molly va även här!
Och gud vad tjejerna verkligen tycker om varandra, det är så kul att se!
Va meningen att hon skulle sova här igår med, men då fick Molly magsjuka, så det va ju synd!
Jag hoppas verkligen på att inte Tindra blir sjuk, eller jag för den delen. Har verkligen inte tid med det, har fullt upp med skolan.

Idag ska Skruttan på dansen och efter det blir det stan.
Ska köpa en present, Tindra ska på kalas på fredag, ska även kolla på nå utklädnings-kläder barnen skulle tydligen vara utklädd på kalaset =)

Nä, nu blir det duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0