Är på praktiken idag. En boende fyller år ...

imag0317 (MMS)

Är på praktiken idag. En boende fyller år idag, så vi har fått tårta :) Och jag som skulle banta.. haha! Ni vet ju min inställning till gamla och hur det gick för mig första dagen. Det har helt ändrats, de flesta på denna avd gillar jag jätte mycket, dom är så trevliga o gulliga. Så jag tycker det t.om är lite trist att det på Torsdag är min sista dag här, jag kommer verkligen att sakna vissa av dom som bor här! Personalen med för den delen! Jag hade faktiskt inte kunnat få en bättre APL-plats! :) Jag känner mig så duktig som har kommit så långt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken våning är du på?

2012-05-21 @ 19:39:08
Postat av: Cicci

Våning 2 :)

2012-05-24 @ 13:05:12
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0