Babbel

Har tänkt att uppdatera riktigt här i flera dagar, men inte haft tid.
Nu när jag sätter mig kommer jag inte på nåt.. Typiskt! :p

Har haft en jätte bra helg måste jag säga.
Jag och Flickorna hade Pyjamasparty i lördags och drev Älskling till vansinne med låten "Jag är en gummibjörn".
Hade ju köpt en massa gotta till dom på båten, och en partydricka som dom gillade!
Den ploppade som en champagne flaska, och det va populärt! :)
Tjejerna hade skit kul och jag med för den delen.. Men vilka manshatare dom är, dom små liven!
Johan blir utstött och påhoppad hela tiden! Haha..

Idag hade jag ju som sagt tenta, och det kändes faktiskt bra!
Så jag hoppas verkligen att det blev bra också!
Jag o Melinda åkte tidigare till skolan och gjorde grupparbetet som ska lämnas in denna vecka, och det blir ju inte annat än bra när vi gör nåt tillsammans! :)

Efter skolan blev det en Birsta tripp med Melinda!
Det är ju såå underbart att få shoppa!
Har dessutom spanat in massa kläder som ska bli mina på fredag!

På fredag ska även jag o Johan åka o kolla på en soffa, ÄNTLIGEN! :D Wiiiee!
Har sett några sköningar på MIO, som vi ska kolla på!
Lär ju vara beställningsvara så det är lika bra att isf beställa nu,
vi flyttar ju om inte alltför länge!

Igår va jag även och hämtade flyttkartonger hos Heléne,
så till helgens ska jag börja rensa och packa!
Min lägenhet blev uthyrd tidigare, så jag slipper dubbelhyra! Så underbart!
Det hade tydligen varit jätte många som va intresserad av min lägenhet och hade tyckt att den va såå fin, så Hyresvärden sa att han tyckte att det va så kul att visa den!
Har man smak så har man ;)

Nu ska jag sluta babbla på här,
ska göra middag till Skruttan (Jag MÅSTE banta), färga håret o åka o sooooola! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0