Labil

Hela förra veckan gick jag utan Theralen, hade slut på det och fick inte hämta ut nya föräns på fredagen.
Vet inte om jag har tagit för många eller om läkaren har skrivit ut med för lång intervall.
Jag har intervaller på alla mediciner, så jag får hämta ut nya när det är beräknat att vara slut.

Men iaf, så förut idag började det verka igen.
Och jag har varit skit glad och är jätte pigg, till skillnad från vad jag har varit hittills.
Har varit död och mått så dåligt så jag har inte velat klivit upp från soffan,
igår tvingade verkligen Johan upp mig från soffan.
Men det va ju som sagt inte många timmar jag va hemifrån.

Och givetvist när jag är jätte pigg och glad så är ingen hemma!
Johan har ju åkt och Tindra är hos mormor.
Gick ut en lång promenad i skogen med Milton vid 19 tiden,
sen har han legat däckad.
Så jag har skuttat omkring och varit glad för mig själv, och givetvist ska jag vara pigg när jag måste sova och ska upp dö tidigt imorgon för jag börjar kl 7.
Dessutom, hur roligt är det att lägga sig när det är ljust?
Haha, det är jag o barnen som anser att man inte kan sova när det är ljust :p

Ska slå på en film och hoppas på att somna snart,
och även att jag vaknar upp imorgon och fortfarande är på bra humör!
Mitt humör är ju som bekant väldigt skiftande!
Labil? Nää inte jag eller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0