Happy!

Nu är jag klar med min APL inom äldreomsorgen!
Fattar ni hur jävla stolt jag är över mig själv att klarade dessa 4 veckor?
Jag är så stolt och glad så jag kan spricka! :D

Trodde verkligen inte att jag skulle klara av att vara inom äldreomsorgen,
men tanke på vad jag känner för gamlingar och hur det gick första dagen!
Men tamejfan så klarade jag det med bravur!

Jag kommer faktiskt sakna vissa av dom som bor där, vissa av dom är så himla gulliga och roliga.
Personalen med för den delen, alla har varit så vänliga!
Jag hade inte kunnat få en bättre APL- plats :D

På onsdag får jag dessutom sommarlov!
Hur jävla skönt är inte det då?
Men jag har skrivit ett mess till min chef att jag är klar med praktiken och att jag snart får sommarlov,
så jag kan jobba hur mycket som hellst, när som hellst! :)
Jag kommer ju bli tokig av att inte göra nåt!

Men samtidigt kommer jag ha fullt upp med flytten!
Herregud det är ju bara drygt en månad tills vi flyttar :)

Just nu kan jag känna att livet leker och jag är lyckligast i världen!
Jag gick mer o mer ner, och söndagen efter kryssningen slog jag verkligen i botten så jävla rejält och hårt man kan göra! Jag va nära att ge upp ALLT!
Tack till världens bästa moster Heléne o Älskling som styrde upp mig och fanns/finns för mig!
Ni är guld värda! ♥
Men nu går det bara upp, upp, upp! :D

Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0