Update

Nä, det kanske är dags för en update.
 
I onsdags va det ju givetvist dags för Bio!
Det blev en Bio-dejt med Henkeponken :)
Åhh, herregud så bra filmen va! Det går inte att beskriva med ord, fick såna rysningar i kroppen när den började!
När den va slut så vart det en oändlig tomhet i kroppen, vad ska man nu leva för liksom?
Hade det inte varit för att Henke hotade med att slå mig, så hade jag nog gråtit! :p haha..
Ska ev. gå å se den med Älskling till helgen :D Yeeeeeeey!!
Skulle kunna gå o se den varje dag!
 
Fick hem detta för typ två veckor sen
På torsdag är det dags för Tindras OP.
Jag är så jävla kräknervös!
Och det är så jobbigt att Tindra vill att absolut ingen annan än hon och jag ska veta om operationen, så det blir att jag får åka själv med henne på Torsdag. Hade velat haft med mig nån. Men men...
 
Fick denna underbara bukett av Älskling i lördags :)
 
 
Nu nu ska jag ta och försöka plugga!
I julklapp önskar jag mig ett STORT paket självdiciplin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0