Världen utanför finns inte

Jag har verkligen inte haft lust att blogga, trots att det finns väl massor med saker!
 
Har varken mått fysiskt eller psykiskt bra.
Dock är det fysiska bra nu, eller ja,så bra det kan bli.
Va ju till läkaren på VC, men nonchalantare människa får man leta efter!
Han hade inte tid att vänta på svaren från alla mina prov, han skulle nämligen vara i stan om 20 min.
Så han hade helt enkelt inte tid med mig. Han visste inte vad det kunde vara, men eventuellt en förkyling som hade satt sig på balansen. Så jävla bullshit! Man svimmar inte i tid och otid då. Men men...
 
Jag har skit svårt att söka hjälp, för det känns som på nåt konstigt sätt att jag inte ska bli trodd.
Så det ska mycket till innan jag söker vård.
Då är ju såna här gånger verkligen uppiggande när läkaren inte ens har tid med mig, trots bokad tid!
 
 
Älskling åkte till sthlm med nattbussen för drygt en timme sen!
Vill verkligen inte att söndagarna ska ta slut!
Jag kommer aldrig vänja mig vid dessa söndagar!
Jag hatar varje söndag lite mer änden förra!
 
Johan har frågat mig så många gånger om jag pallar med att han jobbar där nere,
jag säger "Ja.." Varje gång, fast inombords skriker jag "NEJ!"
 
De senaste veckorna har jag mått så fruktansvärt psykiskt dåligt!
Jag hade verkligen behövt Johan hemma, men jag vill inte berätta för han hur dåligt jag mår.
Jag vill inte att han ska gå där nere och grubbla o oroa sig!
 
Jag vill bara gömma mig från världen.
Jag vill skrika ut min smärta!
Jag vet inte riktigt varför jag mår så fruktansvärt dåligt,
men det blir bara sämre o sämre och fler saker jag mår dåligt över.
De bra dagarna är inte lika ofta nu.
 
Jag skjuter undan det mesta som ska göras.
Jag stänger in mig.
Världen utanför finns inte ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0