Ångest, Tjocksockar och Fetma

I helgen har det varit full rulle från morgon till kväll, har haft båda Flickorna hemma :)
I Lördags va vi även hos Pappa o Monica och härjade, åt mat och hade oss!
Va länge sen vi hälsade på, så det va super trevligt :)
Även att Monica ska sticka ett par höga tjocksockar till mig! Yeeeey! :D
Jag ääälskar tjocksockar, och har letat ett par höga länge men inte hittat några!
Sååå jag stjäl alltid tjocksockar av mamma :p haha...
 
Har varit ledig idag, och så tråkigt jag har haft..
Har t.om filat fötterna, fast det inte behövs :p haha!
Imorgon är det jobb igen och resten av veckan, har dock en smula ångest då detta är sista APL- veckan!
Jag vill inte sluta, jag vill ju vara kvar juuuu :(
Trivs såå fruktansvärt bra på Avd. :)
 
 
Kan bjuda på lite bilder!
Som vanligt, klicka för större :)
 
Tack till vääärldens bästa Mamma ♥
 
 
 
Jag och Flickorna bakade i Lördags, köpte en kakmix sen blanda dom i ett halvt Oboy paket och pressade ner några mandariner och jag rev ner lite vit choklad.
Och jag lyckades med gräddningen! Wiiiieee! Det vart heeelt perfekt!
Bakning är ju liksom inte min starka sida :p
 
   
 
Fick hem ett brev ifrån MimaFoto idag,
hade inte ens en aning om att Skruttan hade knäppt kort!
Måste ha varit nån dag när hon va hos pappa sin!
Har iaf beställt lite bilder o så, fanns 3 olika att välja på så jag blandade lite och gjorde några svartvita och nån i sepia. Perfekt att kunna välja själv:)
 
 
Idag hade jag även en liten tomte i badkaret :p
 
 
 
Nää, nu ska jag sätta igång och göra veckans sallad som jag ska ha med mig på jobbet :)
Usch, vill egentligen inte äta öht, mår så fruktansvärt piss äckligt svin dåligt över fetma vikten så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0