Blodprov

Yeeey idag fick jag ta blodprover på ett par patienter!
Såå himla roligt :D
 
(Bilden har jag snott från Google.. Vi har fina lila handskar på avd.)
 
Men dock rök inte oskulden idag,
den tog Johan i fredags :p
 
Har inte jag världens bästa pojkvän så säg? :)
 
"Råkade" få med mig en nål och två rör från skolan när vi tränade på dockarmarna :p haha..
Fan vad skit jag kommer få när nån glappkäft berättar det! Men aja..
Det kändes ändå jävligt skönt att jag hade fått provat innan på Johan innan jag stack nån patient,
kände mig hyffsat säker och inte särskilt nervös idag.
 
Hade det varit första gången hade jag förmodligen skitit på mig :p haha...
 
Längtar tills imorgon när jag förhoppningsvis ska få sticka nån mer :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0