Glädjetårar!

Har ju som sagt varit ledig idag, det har faktiskt varit tråkigt! haha..
Men jag har hunnit färga håret iaf, så det är ju bra! :)
 
Klockan va ställd på 7.10 idag, Tindra skulle ju på skolan.
Vaknade skit pigg o så. När jag hade klivit upp insåg jag att klockan va 5.
Jag hade glömt stänga av ett larm :p
Så jag la mig igen, men va svårt det va att somna om!
 
Bar för att jag va så pigg imorse kommer jag väl vara ett lik imorgon!
Imorgon är det tänkt att jag ska ta jag ska ta venprovsoskulden också!
Pirrigt som fan måste jag säga!
Jag har sagt det förut och säger det igen: Jag kommer seriöst skita på mig! Rejält!
 
Appropå skita, åkte på Ikea en snabbis idag efter jag hade hämtat Tindra på skolan.
Tindra har inte bajsat på två dagar, men på Ikea blev hon bajsnödig.
Jag stog utanför dörren och väntade, Tindra ropade högt och tydligt
"Mamma!! Det kommer tårar när jag bajsar! Det är glädjetårar!"
Gud vad jag skrattade! :D
 
Köpte iaf hem lite saker till hallen nere, så jag har skruvat upp grejer o haft mig! 
Det börjar ta sig!
Bara golvet där nere blir fixat snart, och att trappan nere bli målad nångång.
Men vi har ju trappan uppe att göra klar först.
Rom byggdes ju liksom inte på en dag!
 
Men jag är ju så otålig och hatar att vänta, allt ska hända på en gång!
Hellst igår liksom!
Vi har ju en hel del kvar att göra i lägenheten.
 
Men nån dag kommer det ut bilder på hur det ser ut här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0