Ledig helg

I helgen har jag varit LEDIG!
Dock så vaknade jag igår morse kl 5 och kände hur stressen kom,
men efter några sekunder kom jag ju på att jag var ledig och somnade om till typ kl 10! LYX!
Även att Johan klev upp med Flickorna så jag fick sova! DUBBEL-LYX!
 
I Torsdags fick jag se två Gastroskopier!
Så himla intressant att se!
Men jag skulle nog inte själv vilja göra en,
jag skulle nog få lite smått panik.
Fast iofs så får man rätt mycket lugnande innan:)
 
I Fredags trodde jag att jag äntligen skulle få sova ut och jobba kväll.
Men min handledare bytte pass till dag.
Så det va bara att kliva upp kl 5.
Men det va skönt endå, för då hade jag hela em/kvällen ledig :)
 
Igår begav vi oss till Birsta.
Köpte en jätte fiiiiin rooosa rattmuff :D
Försökte med att vi skulle köpa navkapslar med rosa kanter.
Men Johan sa nej :( Men brukar jag ta ett nej? Nej! :p haha..
Men tror endå inte storleken passar, det fanns i 14 och 15 tum.
Tror vi har 16-17 tum.
 
Fick även en skit fin jacka av Johan!
En lila Everest jacka! Pangpris va det också, den va nersatt till 999kr :D
Hade tänkt köpa en röd jacka denna vinter. Men det blev som sagt en lila!
Jag har ju nån tvångstanke om att jag måste köpa ny jacka varje säsong.
Vinterjackorna är alltid Everest iaf, älskar verkligen deras jackor :)
 
  
 
 Imorgon ringer klockan kl 5 igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0