Skillnad på glad och hysterisk

I Torsdags va vi å åt på Pizzan när Johan kom hem,
med mamma o Ulf och även Johans lillasyster och en kompis till henne.
Jag och Johan satt och flamsa o tramsa som vi brukar göra typ.
Mamma säger åt oss att sluta.
Jag ber om ursäkt över att vi är glada, varpå mamma irriterat säger:
"Men det är skillnad på att vara GLAD och HYSTERISK!"
 
Precis när hon sa det hade både jag o Johan tagit en klunk dricka,
som sprutades ut lika fort både ur mun och näsa! :p
Det roliga med det hela är att jag brukar beskrivas som hysterisk, speciellt av Henkeponken.
Så summa sumarum, när jag är glad blir jag uppfattad som hysterisk!
Tindra som ju är väldigt van med mig skrattade hysteriskt hon med :p haha..
Tur att det inte va så mycket folk på pizzerian, för mammas skull, så hon slapp skämmas SÅ mycket!
 
Igår va jag förövrigt ledig, kändes konstigt o tomt liksom!
Men jag o Älskling for till Birsta och shoppade :D
Handlade hem lite lister o massa annat grejs till lägenheten,
dessutom köpte vi födelsedagspresenter till Henkeponken,
han fyller år imorgon men vi va och firade han igår eftersom jag jobbar kväll idag och morgon imorgon.
 
Så vi hängde där igår, jag drack heeela fyra Xider :)
Spelade kort och surrade massa skit, eller ja, eftersom jag är hysterisk är det alltid mest jag som pratar medans de andra är tysta och försöker ignorera mig. Men det går inte :p haha...
Tänkte ta mig en lång sovmorgon idag eftersom jag börjar 13.30.
Det gick ju bra, vaknade 8.30 och va skit pigg o kunde verkligen inte somna om! Störande!
 
Det fina kortet Henkeponken fick av oss
 
Finaste presenterna i hans favorit färger :p
 
Det stora paketet innehöll den här :p
 
Jag älskar ju som bekant att shoppa.
Så hade inte Älskling varit med och stoppat mig hade nog Henkeponken fått typ 10 presenter!
Jag har tänkt på det, det måste ju va himla bra att vara kompis med en shopping galen människa som mig när man fyller år :) Haha..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0