Två år sen

Mitt internet har av nån konstig anledning inte funkat sen i lördags,
det har inte gått att komma in på det trots att det har stått att jag är ansluten.
Skit knepigt!
 
Men jag har ju världens bästa BFF, Henkeponken, som va här förut och fixade till det :)
Vad skulle jag göra utan han och allt han gör för mig?
 
Sappade förbi färjan förut, det va en tjej där som frågade killen om han ville gifta sig med henne.
Då kom jag att tänka på att jag lovade ju att jag skulle skriva om när jag frågade Johan om han ville förlova sig med mig :) Tänkte att jag kan skriva det imorgon, är ju kanske på tiden, det va ju trots allt över två år sen nu :p
 
Tindra ringde förut och berättade att hon har en lös tand!
Min lilla stortjej, vad stor hon börjar bli!
På onsdag kommer hon hem, så hon skulle ringa och berätta om hon tappade tanden innan det :)
 
Nä, nu ska jag krypa ner i sängen, klockan ringer klockan 5 imorgon bitti :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0