Ångest Söndag

Usch, så kom denna hemska ångest söndagen, denna vecka, igen!
Jag verkligen HATAR söndagar!
Varje söndag är lika jobbig som söndagen innan!
Jag vill verkligen INTE att Älskling ska jobba i Sthlm och vara borta större delen av veckan!
Men det skulle aldrig falla mig in att be han sluta där nere, speciellt inte nu när företaget hans rullar på.
Vill inte ens att han ska veta hur fruktansvärt jobbigt det är när han åker på söndagarna, eller en söndag för nån vecka sen då märkte han det. Jag började stor böla när jag skulle säga Hej då, vid busstationen.
Jag grät o grät o grät, jag grät när jag åkte hem och jag t.om fortsatte gråta när jag kom hem och gick ut med Milton. Vissa gånger är det bara så jävla mycket jobbigare!
Dom gångerna då det är "Gråt-jobbigt" brukar jag kunna lyckas hålla mig till efter han har åkt, men inte den gången...
 
Johan frågade mig igår om jag ville att han skulle sluta jobba där nere,
om det blev för jobbigt för mig.
Hela kroppen och själen skrek Jaaaaa!
Men jag svarade Nej.
 
För första gången i mitt liv va jag inte egocentrisk!
Jag skulle inte palla att sabba hans uppstart av företaget.
Det är hans dröm.
Jag vill inte krossa den.
 
Men det är ju söndagarna som är värst,
sen går det hyffsat bra!
Veckorna brukar gå så fort :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0