Krogen

Igår hade jag bestämt att ha en tjejkväll med vin och massa skit prat :)
Tänkte att killarna kunde få ha en riktig grabbkväll, utan mig.
Annars är det alltid killarna och jag liksom.
 
Så det blev vin med Melinda och Ida!
Vi hade det såå trevligt!
Dom skulle ner på krogen, men jag hade ingen lust.
Men jag föll för grupptrycket och följde med,
tänkte att jag kunde ju åka hem tidigare.
 
När vi stog i kön träffade vi ett killgäng som vi började prata med,
sen hängde vi med dom. Kom även ett annat gäng killar som vi började prata med.
Så det slutade väl med att typ alla satt med oss.
Vi va på Aveny, det va jätte lite folk trots löningshelg.
Men det kändes bra, hade inte pallat att vara där annars.
 
Det slutade även med att jag som inte hade nån lust alls att gå på krogen
hade roligast och stannade kvar tills dom stängde.
Melinda åkte väl hem en timme eller två före mig och Ida åkte hem nångång tidigare.
Så jag hängde med alla olika killar på krogen.
Jag hade så fruktansvärt roligt, jag behövde verkligen det där :)
 
Det va länge sen jag hade så himla kul, jag drev, skrattade, flamsade och skämtade med alla,
även vakterna. Va på riktigt bra humör, och de smittade av sig på alla jag pratade  med.
Jag vart riktigt poppis kan jag säga då jag va en av få tjejer på krogen :p
 
När dom stängde kl 3, så följde en av killarna med mig hem!
Nej då, såklart inte. Men det va en som följde med mig till Taxi stationen så jag slapp gå själv genom stan.
Så det va ju super snällt!
Tog en Taxi hem till Henkeponken och hade efterfest där, killarna satt mest och nörda.
Så jag fick hålla lådan där, fast dom lyssnar inte så mycket på mig för dom tycker jag pratar för mycket.
Men jag är som en surrande fluga som aldrig slutar, så det är lika bra att dom lyssnar annars fortsätter jag bara... Hahaha :p
 
 
 Tack tjejer för en otroligt trevlig kväll, som borde göras om snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0