Massage med Happy ending

Sitter hemma hos Henkeponken nu, så jag passar på att slänga in en update på en dator som inte låter som en skördetröskel och går så segt så att jag hellre vill skjuta mig än att uppdatera :p
Förövrigt vet jag inte vad en skördetröskel är, men jag vet att det används när nåt låter illa.. tror jag!
 
Iaf så hade jag det jätte trevligt med Älskling på kryssningen.
Det va mest gamlingar på båten, men det va skönt endå :)
Skoj som tusan hade vi, vi dansade även styrdans till dansbandsmusik med gamlingarna,
dock kan ingen av oss dansa det så vi improviserade lite.
Båten va jätte fin, vi åkte med Birka Paradise.
Det som va fruktansvärt tråkigt det va att efter frukosten så blev jag så fruktansvärt illamående så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, och det blev ju inte bättre av att det blev världens jävla sjögång (eller vad det heter), så jag va tvungen att lägga mig och sova nån timme.
 
Vi hade ju planerat att gå på spa och få massage och diverse grejer,
dessutom att vi skulle bada i poolen där och bubbelpoolen och sola i det fejkade men fungerade solljuset.
Men tyvärr så blev det inte så. dock vet jag ju inte om Johan gick och tog en massage med Happy Ending :p haha..
 
Vi spelade iaf en massa på spelautomater.
Och jag har verkligen en inre känsla, jag kände för vissa automater bara, jag bara drogs till dom, och dessa automater vann jag en massa pengar. Johan va lite bitter, han spelade mest bort pengar.
Men tur att jag vann tillbaka allt ;)
 
Jag ÄLSKAR ju som bekant smycken från Miss Dee, och äger ett antal såna.
När jag vaknade upp från min koma på båten stog det en presentpåse från Miss Dee bredvid mig,
det va ett såååå himla fint armband som jag hade spanat in.
Åhh så glad jag blev!
 
Har letat igenom typ hela internet efter en bild på armbandet eftersom jag varken har kameran eller nån sladd till den eller telefon så jag kan knäppa och lägga ut!
Meeen efter mycket om och men hittade jag en bild
 

 
Så jag ber om ursäkt till den jag har stulit bilden av.
Eller nä det gör jag inte, det är inte min grej att be om ursäkt :p
 

Nä nu får det vara slut babblat ...
 

Kommentarer
Postat av: Jannice

Fan vad fint det var!! :)

2012-09-02 @ 21:04:02
URL: http://nicki.vimedbarn.se
Postat av: Sandra

Hej! Du har inte lust att skicka din mail istället så vi kan prata där? Har tänkt att svara på din kommentar jättelänge men blir så himla långa inlägg och folk behöver inte läsa allt om våra herrar ;)

maila mig eller skriv en kommentar med din mail isf :) Kram

Svar: Har skickat ett mail till dig nu :)
Kram!
Cissan

2012-09-06 @ 15:51:03
URL: http://www.aslundsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0