Överlägsen

Kom hem ifrån skolan för en stund sen, har hämtat hem Tindra också!
Så nu är jag hel igen :)
 
Redovisningen på grupparbetet va idag, och det gick bra trots att vi inte va klar.
Men är man bäst så är man, jag pratade om KOL och det vet jag rätt mycket om så det gick bra.
Satt även skolans hurtig-jag-kan-och-vet-allt-pluggo på plats flera gånger idag,
kändes så jävla skönt att vara så säker och överlägsen på saker och ting.
Allt hon sa va fel, så jag sprätta henne liksom på näsan!
 
Ähh, sprätta är inte min stil direkt, hon fick käftsmällar!
Men jag är ju bäst, så det är inte så konstigt! ;D
 
Nu ska det pluggas vidare för fulla muggar!
Min lilla skoltjej sitter också och pluggar, hon har fått låna min bok Medicinsk Grundkurs som hon sitter och skriver av. Så på så sätt får hon känna sig stor samtidigt som hon lär sig skriva. Hon kan ha lite problem med att man ska börja läsa/skriva från vänster sida. Så ibland blir orden bakvända.
Men övning ger färdighet och jag ritar pilar lite här och där!
Hon är så duktig min lilla Älskling!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0