Parfym

Herregud vilken snabb leverans det va på Twilight parfymen,
den kom dagen efter! Yeeey! :D
Det är en rätt tung doft, så den passar bäst som kvällsparfym!
Jag måste dock lukta in mig lite i den så jag vet om den luktar gott eller inte :)
 
Och tack till du som Anonymt kommenterade vart man kunde köpa Laila Bagge parfymen!
Verkligen TACK!!!
Så nu har jag beställt den också :D Wiiieee!
 
 
Satt och pluggade igår till typ strax före 1 inatt,
och det sjukaste är att jag verkligen kom upp i morse trots det
och jag kom även i TID till skolan, vilket inte är vanligt!
Det är inte vanligt att jag ens kommer upp överhuvudtaget!
Men häromdagen köpte jag ännu en väckarklocka, så jag hoppas att jag kommer vakna av den ett tag till.
Dock har jag även 8 larm på telefon ställda plus min propellerklocka!
Jag fattar inte vad jag har för fel, jag hör verkligen inte klockorna!
Så det är bra att jag hör den nya iaf :)
Här är den iaf
 
 
 
Imorse när jag kom till skolan fick jag reda på att vi hade tenta om omvårdnadsprocessen.
Den hade jag ju givetvist INTE pluggat till då jag HELT hade missat att vi hade det.
Men bäst som jag är gjorde jag den, och svarade på allt :)
Kan ju hoppas på att det är rätt också då... :p
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha sådär var jag förr när jag alltid behövde ta sömntabletter, vaknade inte av någonting :D

Sv; Tack så mycket för din omtanke :) kram

2012-09-15 @ 23:00:40
URL: http://www.aslundsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0