Sjuhelvetes Ångest

Jag vill inte lägga mig. Jag vill inte sova. Jag vill inte vakna.
Jag vill inte att det ska bli imorgon!
Jag kan inte med ord beskriva hur nervös jag är för morgondagen!
Börjar min Sjukhus-praktik då!
 
Jag ser fram emot det jätte mycket, och jag är glad att jag kom på den avdelning.
Men jag är så jävla nervös och jag har en sån fruktansvärd ångest!
Jag vill kräkas!
 
Ingen förstår hur jävla nervös jag är och vilken sjuhelvetes ångest jag har, folk bara viftar bort det.
Men jag kan säga det att med mina problem och diagnoser,
har jag så jävla svårt för nytt. Det är så jävla jobbigt!
Det går inte med ord att förklara!
Jag bara skakar!
 
Jag vet att efter ett par dagar på avdelningen kommer det gå bra,
men det är så jobbigt innan efter ett par dagar!
 
Och givetvist när jag har den värsta ångesten,
så är min viktigaste medicin slut, så imorgon måste jag på apoteket!
 
Fan fan fan!
Klockan har gått så fort idag!
Jag vill inte att det ska bli imorgon!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0