Sjukhuspraktik

 
 
Har ju glömt berätta att jag klippte mig förra helgen.
Va med Johan ner på stan för att han skulle klippa sig och spontan som jag är fick jag för mig att jag också skulle klippa mig, så jag frågade om dom hade tid att klippa mig också. Och det hade dom! :)
Blev lika nöjd som förra gången, jag kommer hädanefter bara att klippa mig där.
Det är första gången jag är helt nöjd och inte har behövt åka hem och efter klippa.
Jag har klippt mig på ställen där en klippning kostar 150kr till ställen som det kostar 600kr att klippa sig på.
Nu har jag hittat ett mellan-ställe och där kommer jag fortsätta, dessutom av nån anledning så klipper killar bättre.
Så ska ni klippa er, gå till Allans salong på Köpmangatan!
 
Idag ska Tindra åka upp till mormor och Ulf o sova,
Molly är sjuk så hon kom inte i helgen.
Så då ville dom på Landet rå om Skruttan lite :)
 
För min del kommer det bli plugg, måste få klart en upp gift nu i helgen!
Hade även en tenta och ett prov igår, och det gick kalas :D
Fick även veta vart jag ska göra min sjukhuspraktik också,
och jag blev SÅ njöd och glad över avdelningen jag hamnade på :)
 
Det va lite strul innan jag fick veta vad det va för avdelning,
eftersom avdelningen som stog på papperet inte fanns.
Men då fick jag veta av Monica att avdelningen har bytt namn och heter en annan siffra.
Och det sjukaste är att jag har velat gjort praktik på den avdelningen, men har helt glömt att sagt det till min mentor.
Men se där, jag hamnade där endå :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0