Skolan.. Igen!


Sitter på skolan nu igen, och passar på att slänga  in en update!
Det är så störande att datorn går så segt, för man tänker ut en massa saker att uppdatera om, men när man väl sätter sig vid en dator så är allt som bortblåst! Störande skit!
 
MEN! Iaf så beställde Älskling det rooosa fiiiiina datorn till mig i Söndags,
så det borde ha kommit till fredag så han kan hämta ut den.
Har jag tur så kanske han t.om hinner hämta den imorgon om han inte kommer hem så sent, och förutsatt att datorn har kommit givetvist :)
 
Jag kommer verkligen inte på vad jag skulle uppdatera om!
 
Kan ju berätta att jag tog en spontan shoppingrunda igår!
Skulle bara till Birsta och köpa ETT linne på Gina Tricot,
det tog tre timmar och jag vart ett par tusen kronor fattigare!
Åhh så lycklig jag va i mitt älskade shoppingrus!
Men ohh vilken ångest jag fick sen!
Speciellt när jag kom hem och insåg att jag hade ett par räkningar att betala..
Aja, inte så mycket att göra. Har ju dock pengar kvar såklart, men endå...
 
 
Förörvrigt kan ni få en bild på Tindra från Mallorca :)
 
 
 
Nu ska jag försöka plugga eller nåt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0