Skolan

Sitter på skolan nu så jag passar på att slänga in en update.
 
Det är sjukt mycket med skolan och jag har suttit begraven i papper, böcker och datorn!
Vart färdig igår med två hyffsat stora uppgifter. Men ingen ro ingen vila!
Har andra uppgifter som ska in.
 
Nu sitter jag o Melinda på skolan och har grupparbete,
men det är så mycket så vi vet inte vart vi ska börja.
Så vi kollar facebook, flashback, aftonbladet och bloggar :p haha...
Fast vi har skrivit ut papper iaf :)
 
Igår hade Skruttan tid på Öron- näsa- halsmottagningen ang. andningen och hennes sömnapné.
Så det beslutades att hon ska operera bort halsmandlarna och när hon är sövd ska dom kolla polyperna om dessa behövs skrapas också. Åhh, vad jag kommer vara nervös!
 
 
Nä, nu kanske vi ska ta och göra nåt ist för att titta på fula människor på Facebook,
vaktmästaren kom nyss och sa att han ska låsa om en timme!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0