Tjejsur

Det är totalt kaos i huvudet!
Jag blir vansinnig!
Är så stressad över skolan, har ett stort jävla grupparbete om Lungsjukdomar med Melinda som antagligen ska vara klart i morgon, vi började idag! Skolan är ju så jävla bra på att ge info om när det ska vara klart, det kan vara fredag, men det kan även vara nästa fredag, eller imorgon för den delen. Ole, dole, doff!
Kommer få sitta hela jävla natten!  Trött som ett jävla as är jag! Huvudet håller på att sprängas sönder på mig!
 
Detta kaos sitter jag i med miljoner papper, böcker, broschyrer, internetsidor osv osv osv...
 
 
 
Jag är så jävla arg så jag kan spricka!
Jag känner mig så jävla extremt stressad över skolan så jag vet inte vart jag ska ta vägen,
det riktigt bara kryper i kroppen på mig!
Och då ska givetvist Johan hålla på å ringa och vara tjejsur och skapa en massa jävla drama!
 
Jag pallar inge mer! Jag orkar inte med nåt mer längre!
Det är för mycket med ALLT!! Allt jävla skit!
 
Jag mår så jävla pissdåligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Jag vill bara skrika, skrika tills jag tappar rösten!
 
 
Jag vill bara kliva ur kroppen och försvinna ....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0